Motivaatio ja salikäynnit

Hyvää huomenta!

Näin heti alkuun täytyy todeta, että tuo motivaatio on ollut kohdallaan – tähän asti, oikein hyvin itse asiassa. Tänä aamuna oli ensimmäinen kerta kun piti itseään potkia salille normaalia enemmän. Miljoona tekosyytä varmasti löytyi sille, että jos nyt jättäisi välistä. Kieltämättä osa oli ihan hyviäkin. Sitten taas alkoi miettimään kolikon kääntöpuolta … mitä jos nyt jätän välistä? Alkaako sitten ote lipsumaan? Tuleeko väliinjättämisiä jatkossa enemmänkin? Aina löytyy joku riittävän hyvä syy sille, ettei tarvitse mennä.

Yleensä on ollut mukana treenikaveri aamusta salilla, mutta tällä kertaa menin yksin. Ei sillä, että se olisi ensimmäinen kerta näin, vaan lähinnä sillä, että kun on toinen mukana pakottamassa lähtemään – eihän kaverille voi tehdä ohareita? Eihän?

Onneksi on hyviä syitä salille menemiseen. Paras niistä ehkä on se, että menee kokovartalopeilin eteen heti herättyään. Se mörkö joka siellä peilissä asuu on kyllä sellainen kaveri, että ei vielä vuosiin tarvitse miettiä motivaatiopulaa.

Toisaalta tämän päivän treenejä ei olisi muutenkaan kannattanut jättää välistä. Torstaina kun on vakioksi muodostunut sählyvuoro niin huomenna salitreenit olisivat vetäneet torstain sählyn ehkä liiankin jumiin … ja jos olisi skipannut tämän JA huomisen niin … no sitä ei korvienväli olisi antanut anteeksi.

Loppuun vielä pieni yhteenveto tämän päivän salikäynnistä. Kävin läpi lähinnä ylävartaloa, koska sunnuntaisen kuntosali + sulkapallo episodin jälkeen on vieläkin jaloissa pientä voimattomuuden tunnetta. Parempi siis keskittyä siihen mitä voi treenata ns. täysiä ja antaa toisten paikkojen huilata, koska jaloille tulee torstaina muutenkin enemmän aktiviteettia.

Kävin läpi selän, rintalihakset, vatsalihakset, olkapäät sekä kyljet. Uskomattomat saavutukset ja upeat tulokset jäivät tällä kertaa odottamaan ja nyt vain keskityttiin niihin tuloksiin mitä on saavutettu. Treenikierros oli kohtalaisen nopea. Alkuun vedettiin pieni lämmittely soutulaitteella ja siihen perään puolentunnin sessio yllämainittuja lihaksia treenaten.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: