Käsipäivää

Olen tässä nyt pohtinut (no en kovinkaan pitkään enkä hartaasti) että josko siirtyisi kaksijakoiseen treenaamiseen, eli kroppa jaettaisiin kahteen osaan ja näitä treenattaisiin molempia kerran per viikko jolloin lihaksille jää palautumisaikaa aina viikko eikä tule turhaa rasitusta kropalle. Tämä sopisi myös paremmin nykyisen työtahdin ja ajanpuutteen vuoksi.

Ajatuksena on että (kuten tänään) treenaisi ensimmäisellä kerralla kädet ja rinnan, toiselle vatsan, selän ja jalat. Kolmas salikäynti viikolle olisi ns. vapaaehtoinen jolloin kävisi kevyemmin läpi vaikka koko vartalon. Näin kaksi käyntiä per viikko riittäisi ja kaikki muu siihen päälle olisi plussaa.

Tähän siirryttäessä tulisi myös ripaus ammattimaisempaa otetta eikä salikäynti olisi enää satunnaista huiskimista mentaliteetilla mitä-seuraavaksi-tekisi.

Täytynee käydä treeniohjelma läpi ja tehdä siihen muutokset, lisäksi yhteenveto (epäonnistuneelta) viime kuukaudelta, joten tekemistä piisaa. Nämä heti kun ehdin.

Edit: Painon kehitys -sivu päivitetty ja tämän aamun punnitus lisätty sinne. Painon muutos/heittely on sikäli suuri, että aamupainossa on pahimmillaan 1,5kg erot hyvän ja huonon aamun välillä.

Kesto: 32min
Arvosana: 9+
Fiilis: Uusi ohjelma vaatii totuttelua, mutta kädet ovat ainakin hellänä.

2 vastausta artikkeliin: Käsipäivää

  1. Pöpskä kirjoitti:

    *rrräyhh* Se haaste.

  2. juzu kirjoitti:

    Ei tällä hetkellä riitä aika, mitä jos ”huomenna” katoisin asiaa?🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: