Kevyttä liikuntaa

Alkaa pikkuhiljaa tuo rauhallinen urheilukin onnistua. Kävin tänään tekemässä reilun kympin lenkin luistimilla maltillisella nopeudella. Tarkoituksena on pitää sykkeet ~140 jotta peruskuntoa tulisi lisää. Tuo sykealue on nimenomaan sydämen vuoksi tärkeä, sillä sydän kasvaa juuri tuolla alueella. Voi kuulostaa hullulta, mutta asiaa kannattaa googlata jos vaivaa epätietoisuus.

Peruskunto on kaiken kestävyysurheilun aa ja oo ja siinä valossa näitä maltillisia suoritteita tehdään aerobisen/anaerobisen rinnalla.

Huomenna olisi tarkoitus käydä ennen iltavuoroa heittämässä vähän pidempi treenilenkki luistimilla, mutta katsotaan sitä huomenna tarkemmin … onko keli hyvä yms. Mikäli pääsen liikkumaan, niin raportoin siitä tänne🙂

Oma olo (terveydentila) on aavistuksen kohentunut edellisestä vuodatuskerrasta. Ehkä tästä selvittiin ilman sen suurempaa… *koputtaa puuta*

Nyt loppuyhteenveto ja takaisin netin sivustoihin surffailemaan!

Kesto: 43min
Matka: 11,2km
Keskinopeus: 15,5km/h
Syke avg/max: 136/163
Arvosana: 9½
Fiilis: Kulki paljon kevyemmin kuin edeltävä ”rauhallinen” reissu. Ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa … kun kulkee hyvin, niin silloin kulkee hyvin!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: