Painonnousua

Hyvin tuntuu potkivan tämä syön-paljon-ja-treenaan-kaksijakoisella -setti. Treenipainoja on saanut lisättyä uesamman kerran jo ja jaksaminen on aivan huipussaan. Ainoa mistä voisi olla huolissaan on nouseva omamassa.

Tuossa pidemmällä treenitauolla (silmän ja keuhkoputkentulehduksen takia vietetty) tuli vararavintoa kerrytettyä vyölle kohtalaisesti eikä sitä ole saatu dieetattua pois, koska heti treenien aloitettua aloin syömään myös paremmin.

Osa painosta on varmasti nesteturvotusta jo suuremman syömisen ansiosta, mutta osa myös kreatiinin tuomaa lisää. Lihasmassan räjähdysmäisestä kasvusta tuskin tarvitsee olla huolissaan😀

Se mikä tässä on kuitenkin ainoa lohtu tulosten nousemisen rinnalla on se, että tämä köyhän miehen rasvaprosenttimittari (bioimpendassi) kertoo rasvavarojen lähteneen pieneen laskuun. Ehkä tässä ei sittenkään ole mitään hätää.

Päätin aiemmin, että alan dieettaamaan kun paino saavuttaa 79kg:n rajan, mutta nyt siirrän tuon 80kg:hon, koska tulosta tulee ja rasvamäärä ei ainakaan näennäisesti ole lisääntynyt, mikäli mittausmenetelmään on uskominen.

Treeniasiaa! Tänään kävin tekemässä erittäin hyvät treenit. Sarjapainoja sai jälleen nostettua. Vinopenkki käsipainoilla ja sjmv nousi pykälän! Muutenkaan ei valittamista. Jaksoi ja jaksoi huomattavasti paremmalla asenteella kuin sunnuntaina. Huomenna uudestaan salille suorittamaan toinen osuus ohjelmasta, eli sama kuin sunnuntaina. Siihen asti, palataan🙂

Kesto: 63min
Arvosana: 9½
Fiilis: YEAH!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: