Uusi treeniohjelma

Sain tänään uuden treeniohjelman käyttööni ja kävin ”koeajolla” sen myötä salilla. Kertakäynnin perusteella vaikuttaa monessa mielessä paremmalta ja kaikki liikkeet tapahtuvat vapailla painoilla / taljassa eikä ns. koneissa tehtäviä liikeitä enää ole.

Kyseessä on kaksijakoinen ohjelma ylä/alakroppa erottelulla ja on muutoin käyttövalmis suoraan, mutta lisään vielä pari liikettä sekaan ja päivitän jossain vaiheessa tänne blogiinkin sen.

Ohjelman myötä tuli ohjeistus, että kannattaa pitää kevyitä viikkoja 3-5 viikon välein ja ohjelmaa olisi hyvä vaihtaa vähintään 10 viikon välein, ettei keho totu samanlaiseen rääkkiin. Tuosta viisastuneena otankin tämän uuden ohjelman heti käyttöön pienin lisäyksin ja vuorottelen sitä tämän nykyisen ohjelman kanssa parin kuukauden välein.

Yhteenveto vielä itse käynnistä ja takaisin töihin, eli:

Kesto: 58min
Arvosana: 10-
Fiilis: Erittäin pätevän oloinen ohjelma ja tuo tarvittavaa vaihtelua. Kevyttä viikkoa odotellessa🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: