Sekatreenit jatkuu

Sekalainen seurakunta eri liikkeitä, pääasiassa yläkropalle, jatkuu salilla. Vasemman jalan pikkuvarvas on sen verran mielenkiintoisen värinen eikä kestä kaikkia liikkeitä, joten täytyy tehdä se mitä voi.

Tänään(kin) kävin testaamassa miten treenaaminen onnistuu. Yllättävän vähän tuo varvas loppupeleissä häiritsee, sillä aika harva liike vaatii varpailta jotain… äkkiseltään en keksi juuri muita kuin pohkeet istuen ja askel eteen -temppu. Jalkakyykkyä en kuitenkaan uskaltanut lähteä tekemään ja treenasin pääasiassa rantalihak… yläkroppaa.

Treenit meni ohjelmattomuudesta riippumatta putkeen eikä näinkään ”tiheä” yläkropan rasittaminen ole aiheuttanut voimanmenetyksiä oikeastaan missään liikkeessä. Olen tyytyväinen käyntiin🙂

Kesto: 82min
Arvosana: 9-
Fiilis: Kulki hyvin. Ainoa mikä harmittaa on alakropan osittainen jääminen pois treeneistä varpaan vuoksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: