Uintia

Pitkästä aikaa!

Tätä ei tosin voi pitää minkäänlaisena urheilusuorituksena, koska kyseessä oli tyttären kanssa lastenaltaassa polskuttelua. Tätä ennen kävin kuitenkin vetämässä täysimittaisen yläkropan treenin.

Kokeilin pitkästä aikaa kulmasoutua tangolla ja ajattelin ottaa sen jatkossa mukaan ohjelmaan ainakin satunnaiseen käyttöön, ellei ihan säännölliseen.

Penkki kulkee edelleen erittäin hyvin. Kokeilin varovaisesti jo 70kg:lla tehdä sarjoja, mutta toistaiseksi oli vielä liikaa, sillä sain tehtyä vain viisi toistoa ja siihen loppui virta totaalisesti. Jatkoin loppuun 65kg:lla.

Pystypunnerruksessa vuorostaan nostin painoja toistojen kustannuksella – tietoisesti. Aiemmin vedin pienemmillä painoilla 3×10 kun nyt menee 8+8+6. Tästä kun saa hilattua toistot samaan kuin pienemmillä, niin voi rykäistä jälleen isommat painot kehiin. Tuota pyramiditreenaamista voisi kyllä kokeilla muissakin liikkeissä.

Viimeksi valittelin astmasta ja limaisuudesta ja niin ajattelin tehdä nytkin. Tällä hetkellä tuon eilisen sali+uinnin ansiosta on todella tukkoinen olo ja ajattelin huilata pahimman yli. Treenaaminen saa jatkua kun ollaan paremmassa kunnossa. Nyt tuntuu, että vuoronperään niistän keltaista juustoa ja verta. Olisiko muuten pitänyt mainita ennen tuon sanomista, että jos olet heikkovatsainen, niin älä lue seuraavaa lausetta?

Kesto: 65min
Arvosana: 10-
Fiilis: Kun sarjapainot nousee niin voiko olla enempää suu messingillä?! Vielä kun terveenä pysyisi!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: