Lisää treeniä ja viikon tavoitteet täyteen

Kävin eilen, eli lauantaina vielä treenauttamassa alakroppani ja näin ollen sain viikon tavoitteet täyteen mitkä ovat kaksi salikäyntiä per viikko, mielellään kuitenkin enemmän.

Eilinen kinttupäivä oli edelliseen yläkropan treeniin verrattuna huomattavasti parempi. Vaikka alkulämmittely pitikin jättää välistä soutulaitteiden ollessa varattuja, niin silti suoritus oli ihan kohtuullinen ja voimaa sekä jaksamista tuntui riittävän tarpeeksi täysipainoiseen treeniin.

Suorin jaloin maastavedossa sain tehtyä puhtaat sarjat nyt 100kg:lla nätisti eikä sormista loppunut voima. Enemmänkin olisi mennyt. Ensimmäinen kerta muuten… voisiko soutulaitteen väliinjättämisellä olla mitään merkitystä?

Jalkakyykyssä tekniikka on vielä sellainen, että siihen pitää keskittyä, sillä tuntuu, ettei mene täysin nappiin ja joka kerta pitää keskittyä selän ja jalkojen asentoon eikä siihen itse voimantuottoon. Tein normaalista poiketen kyykyn niin syvään kuin vain nivelet antoi periksi ilman että selkä pyöristyi.

Aerobisen liikunnan lisääminen näin dieetillä voisi olla paikallaan, mutta tuntuu, ettei vain pääse irtautumaan arjesta. Tätä ei luonnollisestikaan helpota se, että vaimoke on yksin kotona päivät pitkät lasten kanssa. Aerobisesta liikunnasta täytyy tinkiä🙂

Kesto: 59min
Arvosana: 9+
Fiilis: Vaikkei lämmittelyä tehtykään kokonaan niin onnistunut paketti silti. Hyvä mieli ja kipeät lihakset!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: