Tiukat treenit

Tänään tuli vedettyä kertaluokkaa pidemmät treenit kun kokeilin normaalin ohjelman lisäksi paria eritoten sivuolkapäitä rasittavia liikkeitä.

Treenit itsessään meni hyvin ja kiristelystä huolimatta jaksoin nostaa normaalit raudat muissa paitsi pystypunnerruksessa. Tämä pystypunnerrus on jostain syystä alkanut tökkimään viimeaikoina, eikä siinä meinaa millään saada mitään aikaan. Pitänee varmaankin jättää hetkeksi pois tai kokeilla pienemmillä painoilla.

Nyt on vedetty samalla ohjelmalla suurinpiirtein maksimiaika mitä suositellaan ja pitäisi kokeilla jotain muuta. Ajattelin, että jos ei muuttaisi ohjelmaa, vaan toistomääriä ja näin ollen siirtyisi esim. 5×5 harjoitteluun jokaisessa liikkeessä. Tuo ainakin toisi lihaksille uudenlaista ärsykettä ja pitäisi auttaa riittävästi. Ainakin näin toivon.

Olen aloittanut uuden lisäravinteen käytön tässä rasvanpolton ohella ja testaan tuota CLA:ta, joka nimenomaan pitäisi tehostaa rasva-aineenvaihduntaa. Nähtäväksi jää onko kyse markkinamiesten kolmekymmentä vuotta jatkuneesta nenänvedosta, vai auttaako tuo oikeasti. Raportoin tästä kunhan aikaa on kulunut tarpeeksi ja mahdollisia tuloksia saavutettu.

Kesto: 85min
Arvosana: 10-
Fiilis: Pitkät treenit ja uusia liikkeitä. Kulki helkkarin hyvin pienestä voimattomuudesta huolimatta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: