Sadas käynti salilla!

Tuokin rajapyykki on nyt saavutettu!

Asiasta kolmanteen. Kävin tänään tekemässä viimeisen osan tästä kolmijakoisesta treenistä ja kylläpä tuo tekniikka vaatii harjoittelua. Jokainen toisto pitää käydä päässä läpi ennen varsinaisen toiston tekemistä, että saa tehtyä oikein.

Tänään treenasin olkapäät, rinnan ja ojentajat. Treeni itsessään oli varsin mukava, mutta yllättävän pitkään meni. Olen nyt viimeaikoina koittanut panostaa myös sykkeen seurantaan ja siihen, ettei syke nousisi kovin korkealle. Aiemmin keskisyke on saattanut mennä pitkästi yli 140:n mutta nyt aletaan saavuttamaan jo vähän järkevämpiä lukemia – sydämelle parempia.

Seuraavaa treenikertaa voi joutua odottamaan nyt muutaman päivän, sillä aikataulu alkaa olla jälleen uhkaavan kiireinen eikä työvuorotkaan tunnu helpottavan asiaa. Tavoite on kuitenkin päästä vielä kerran tai pari salille tämän viikon aikana.

Dieetillä olo rassaa hermoja todella kovasti. Tuntuu, ettei millään jaksaisi enää dieetata koska hermot ovat kireällä. Painokaan ei ole tippunut mihinkään viikon aikana, eli samoissa lukemissa mennään. Tämä dieettaaminen myös tekee sen, että treenipainot eivät ainakaan nouse. Kele.

Kesto: 77min
Arvosana: 9+
Fiilis: Tekniikkapainotteinen voimatreeni josta jäi kiva maku kuitenkin suuhun.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: