Lisää salia – hyvää ja huonoa

Noniin, tässä on ollut jälleen muutama päivä hiljaiseloa blogin puolella, muttei sentään onneksi urheilussa.

Eilen aloitettiin tämän viikon käynnit ja tänään jatkettiin. Viime viikon surkean kahden käynnin määrää ei ole tarkoitus tällä kertaa toistaa vaan nyt pitää tsempata ja päästä sen 3-4 kertaa ainakin.

Eilen käytiin läpi selkä ja hauikset, tänään oli vuorossa rinta, olkapäät ja ojentajat. Olen nyt tehnyt pientä extraa perusohjelman lisäksi, eli selänojennusta, olankohautuksia ja kylkiä. Tarkoitus olisi tehdä sjmv:a seuraavan käyntikerran yhteydessä.

Eilinen käynti meni kohtalaisella menestyksellä vielä, mutta tämänpäiväisessä oli jo huomattavasti enemmän ongelmia – nimittäin tuloksissa. Ne ainakin tämän päivän osalta tulivat rytinällä alas. En tiedä johtuuko dieetistä, mutta painoja on etenkin penkissä saanut tiputtaa 5-10kg ja siltikään toistoissa ei pääse samoihin kuin ennen dieettiä.

Tuosta tiputuksesta kettuuntuneena pistin harkintaan koko dieetin järkevyyden. Motivaatio on koetuksella kun salille ei mennäkkään enää kokeilemaan, että paljonko enemmän nousee, vaan kuinka vähän tulokset ovat laskeneet… päätin nyt kuitenkin tiputella painon siihen aikomaani ja sen jälkeen vasta surraan jos on tarvis. Kyllähän tässä väkisinkin lähtee näitä vähäisiä lihaksia mitä on onnistunut saamaan.

Treenien kestot olivat siinä 80min paikkeilla per kerta, arvosanoiksi maanantain treenille voisi heittää helposti 9:n, mutta tälle päivälle 7- lienee lähellä totuutta. Fiilikset tuossa tulikin jo sanottua🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: