Juhannuksen viettoon jalkatreeneistä

Juhannus lähestyy ja tänään tehtiin viimeinen treeni ennen juhannusta. Kävin salilla kyykkäilemässä, eli täyspäiväinen jalkatreeni. Tein tuon jälkeen maastavetoa yhden sarjan ja kokeilin rinnallevetoa joka on tosin yläkropan treeni. Aika mielenkiintoinen ja tuota voisi jatkossa välillä testailla.

Huomasin kyykyn jälkeen jalkaprässiä tehdessäni, että joko kyykkäys vie vasemmasta jalasta enemmän voimaa tai sitten siinä on huomattavasti vähemmän puhtia, sillä tein prässiä vuoronperään vasemmalla ja oikealla ja vasen oli heti alussa huomattavasti heikompi. Tästä syystä ajattelin alkaa tekemään kyykyn kyykkynä ja prässissä hinkkaan jalat loppuun vuoronperään. Ehkä auttaa, ehkä ei. So not.

Ai niin, testasin ehkä terveellisimmän makkaran tänään, eli tapolan tulikukon. Voi ristus kun on hyvää ja aivan törkeän huiput ravintoarvot! 100g:ssa 21g proteiinia, <1g hiilareita ja 3g rasvaa. Suosittelen! Tämän kesän ehdoton grilliykkönen ainakin täällä.

Tästä kuitenkin nyt pois ja odottelemaan huomista, eli hyvää juhannusta … jos tätä joku lukee!😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: