Treeniohjelma päivitetty

Nyt kun olen tässä aikani vatvonut tuota saliohjelmaa ja testannut korkeilla volyymeillä, on aika palata takaisin voimaan ja massaan keskittyvään treeniin. Siis siihen, mitä ei vielä ole kehossa😀

Ohjelma päivitetty sivuille toistomäärien kera. Muutin hieman ohjelmaa ja vaihdoin liikkeitä mielekkäämpiin. Nyt tuo näyttäisi omaan silmään ja kroppaan osuvan erittäin hyvin. Dippiä alan jatkossa tekemään lisäpainoilla kuusi toistoa per sarja. Aiemminhan tuota ei ohjelmassa ollutkaan, vaan tein sitä tässä kesällä välissä kun en ohjelmaa suoranaisesti noudattanut.

Mukana on nyt pääliikkeitä ja apuliikkeitä. Pääliikkeissä on enemmän sarjoja ja vähemmän toistoja kun taas apuliikkeissä homma on toisinpäin, eli tehdään pari sarjaa loppuun huomattavasti suuremmilla toistomäärillä. Penkki ja technogym -kone, sekä dippi ja ranskalainen punnerrus/taljapunnerrus.

Katsotaan kauanko tuo tuollaisena pysyy, sillä käsiin kaipaisi enemmän ruutia huomattavasti ja se onnistuisi helpoiten jos käyttäisin sitä ohjelmaa mitä kesällä käytin, mutta … täytyy pohtia itsekseen vielä.

Yksi vastaus artikkeliin: Treeniohjelma päivitetty

  1. muscular kirjoitti:

    This blog was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something
    that helped me. Thank you!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: