Käsipäivää ja mäkijuoksua

Pari päivää mennä vierähti ja siinä ohessa tuli treenattua kädet kokonaisuudessaan sekä vedettyä mäkijuoksua asenteella!

Käsitreeneistä sen verran, että vaihdoin jälleen liikkeitä ja nyt teen vipunostot ihan treenien alussa lämmittelynä olkapäille – toimii muuten helvetin paljon paremmin! Tuon perään pystypunnerrus missä sai sarjapainoja nostettua ja tämän jälkeen vielä rinnallevetoa. Kyllä passaa!

Surkein lihasryhmäni, eli hauiksetkin osoittavat edistystä pitkästä aikaa. Enää ei tarvi tehdä hauiskääntöjä niillä kromipainoilla vaan sai ottaa painot samasta pinkasta kuin isommatkin karjut, tosin ihan eri rivistä😀

Mäkijuoksun v*ttumaisuuden unohtaa näköjään viikossa. Se on rankkaa, älyttömän rankkaa. Ekan vedon jälkeen jo heräsi miete päähäni, että minkä takia sitä ihmisen pitää rääkätä itseään näin. Joka veto oli ajallisesti pidempi ja jokaisella kerralla oli vähemmän potkua kropassa. Vartin verran kituutin itseäni kurjuuden partaalla jonka jälkeen takaisin kotiin fillarilla. Onneksi tätäkään en tee ennen ensiviikkoa… ehtii jälleen sopivasti unohtaa🙂

Tälle viikolle olisi tarkoitus vetää vielä yhdet salitreenit (jalat) ja yhdet aerobiset, mutta katsotaan ehtiikö. Otin muuten ”edistyksestä” kuvia, mutta katsoo nyt koska ne uskaltaa tänne heittää🙂

2 vastausta artikkeliin: Käsipäivää ja mäkijuoksua

  1. jarmo kirjoitti:

    Kuntosalitreeneistähän minä en ymmärrä mitään, mutta kyllä tuo sinun mäkijuoksusi pakottaa kommentoimaan – on nimittäin itsekin tullut joskus juostua sisälmykset pihalle. Mutta jospa kokeilisit kuitenkin päinvastaista lähestymistapaa: ensin rauhallisesti ja koko ajan vauhtia lisäten, lopputulema on paljon itsetuntoisempi, ja myös harjoitusvaikutukseltaan parempi. Sitä paitsi siitä oppii äkkiä huomaamaan, mikä on riittävän rauhallinen alkuvauhti…

  2. Juzu kirjoitti:

    Ihan ensinnäkin kiitoksia palautteesta🙂

    Tuo voisi olla kieltämättä parempi lähestymistapa tuohon hommaan, niin ei tule sellaista verenmaku suussa paahtamista. Nyt kun asiaa ajattelee, niin tuo on järjellä mietittynä paljon parempi tapa kun ei heti ensimmäisellä ota kaikkea irti vaan aloittaa maltilla niin luultavasti jaksaa pidempään eikä kroppa reagoi niin rankasti suoritukseen.

    Kiitos, tätä tulen kokeilemaan seuraavalla harjoituskerralla!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: