Hyvää huomenta

Ja toteamus, että jopas on tovi vierähtänyt edellisestä päivityksestä.

Tässä välissä on kuitenkin kuntoiltu pienistä oireiluista huolimatta, joten pientä briiffinkiä tapahtuneesta. Perjantaina vedettiin normaali jalkatreeni ja uudehko yhden jalan maastaveto smithissä alkaa onnistua teknisesti jo oikein ja voi harjoitella jo oikeilla painoilla. Muutoin treenit olivat – taas – sitä normaalia huttua. Ei suuria mullistuksia.

Sunnuntaina puolestaan treenattiin rinta ja selkä eikä siinäkään tapahtunut oikeastaan mitään mainitsemisen arvoista. Treeniohjelmaa muokkaan koko ajan ja nyt vaihdoin leuanvedon paikkaa ja lisäsin muutamia liikkeitä, mutta niistä myöhemmin. Vinopenkkiä teen nykyään tangolla JA käsipainoilla fiiliksen mukaan. Tuo tanko tuo mukavaa vaihtelua iänikuiseen kp heilutteluun.

Eilen oli pikkaisen sairastelun makua ilmassa kun keuhkot tuntuivat aavistuksen oudoilta. Vähän kuin olisi tulossa keuhkoputkentulehdus, mutta ei kuitenkaan tullut vaan tuo tuntemus meni nopeasti ohitse eikä enää edes illalla ollut minkäänlaista oireilua.

Tänään on tarkoitus mennä salille treenaamaan kädet. Käsitreeniinkin olen tuonut jälleen muutosta, joten saas nähdä kuinka äijän käy. Dipin kanssa vuorottelen jatkossa kapeaa penkkiä ja mukana on muitakin uutuuksia, joten kommenttia niistä jahka on ensin testailtu.

Jalkapäivän ohjelmaan muokkasin prässien toistoa enempi massa/voima  -suuntaan kun nyt näyttäisi, ettei tuota kyykkyä tehdä ihan hetkeen, joten turha nitkuttaa pitkää sarjaa jos polvi kestää suurempiakin painoja vähemmillä toistoilla.

Lainasin kirjastosta Tony Halmeen viikingin voimaoppaan tms. ja aika mielenkiintoista juttua tuo sälli siinä tuntuu heittävän. Paljon puhetta, osa ihan asiaakin. Liikkeet esitellään hyvin ja treeniohjelmakin on järkevähkö. Kannattaa tutustua jos haluaa kansankielellä kerrottuna miten liikkeet suoritetaan ja mistä kannattaa aloittaa. Kirjan nimestä en ihan varma ole kun se ei tässä käsillä nyt ole, mutta tuon suuntainen kuitenkin.

Ensiviikolla olisi luvassa kevyt viikko, mutta katsotaan kuinka sitä malttaisi noudattaa… mieli tekisi treenata kovaa, mutta ei ole ehkä järkevää.

Nyt salille!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: