Miten huonosta päivästä saadaan hyvä päivä

Menemällä salille ja tekemällä helvetin hyvän treenin!

Jostain syystä huonona päivänä, siis silloin kun vituttaa tai ahdistaa tulee yleensä parhaat treenit ja päivästä tulee näin ollen hyvä. Helvetin hyvä.

Tämä päivä ei ollut poikkeus tuossakaan.

Koko aamun ollut tosi vaisu olo ja vähän paska fiilis kun työt alkanut ja pitää olla poissa kotoa paljon eikä näe lapsiaan. Kaikesta se minäkin stressaan. Moni isä olisi tuossakin ihan onnessaan kun saa hermolomaa kotoa.

Pääsin tänään tekemään treenit ilman aikarajaa, ilman minkäänlaista kiirettä siis. Aloitin poikkeuksellisesti maastavedolla kun penkit olivat varattuja. Maastaveto ei mennyt ihan putkeen, kun ensimmäisessä sarjassa alaselässä tuntui aavistuksen inhottavalta ja viimeinen sarja jäi vajaaksi.

Tuosta vittuuntuneena suuntasin tekemään penkkiä ja sainkin rykästyä siinä uudet treenipainot kehiin. Treenaan siis miken 2×6 opeilla (tästä voi lueskella pakkotoiston forumeilta) ja sain täydet vedettyä nykyisillä painoilla. Laitoin vähän lisää painoa ja tein vielä kolmannen oman sarjani minkä teen aina loppuun ja pyysin varmistajaa. Jostain syystä tuo varmistaja auttaa aina niin paljon henkisesti, että se lisää voimatasoja kummasti. 70kg liikahti nätisti kuuden toiston verran ja sitten lopetin. Saakeli! Uudetkin treenipainot nousivat nätisti. No katsotaan ensikerralla kun ei ole varmistajaa…

Kulmasoutu meni vähän heikommin vaikkakin normaaleilla painoilla siinäkin sai väännettyä pakolliset toistot. Jostain syystä fiilis ei vain tuossa kohtaa napannut joten suuntasin alataljan kimppuun. Alatalja puolestaan meni törkeän hyvin. Se tuntuma mikä latseihin tuli oli jotenkin uskomattoman hyvä. Jumankauta! Kyllä se hieronta vain auttoi kun nyt pystyy vetämään täysin puhtaalla tekniikalla selkä suorana niin, että latsit irtoavat liitoksistaan. KELE kun tuli hyvä tuntuma ja fiilis!

Loppuun kävin vatsalaudalla hinkuttamassa nilkkoja kohti kattoa 15+12 toistot ja lähdin kotiin reilun kahden tunnin treenaamisen jälkeen. Enpä ole tainnut koskaan treenata noin pitkään ja noin älyttömän hyvin, siis huhhuh…

Ai niin, former fat boy artikkelia tuli luettua ja koitan nyt vähentää hiilareiden määrää alemmas. Tarkoitus olisi pitää vuorokauden hiilarit siinä 150:n tuntumassa ainakin näin aluksi ja keskitän ne aamupalaan, ennen ja jälkeen treenien. Muuten protskua ja rasvaa.

Protskua ja rasvaa saa älyttömän hyvin siemenistä joita olenkin alkanut popsimaan enemmän. Seesaminsiemen etenkin on suurta herkkua kun tekee pirtelön mikä pussin kyljessä mainitaan, eli seesaminsiemeniä tehosekoittimella atomeiksi, perään banaani ja vettä. Kunnon pirtelö. Modasin tuosta truubodarin protskupirtelön niin, että heitin sekaan vielä neljä kananmunanvalkuaista. On älyttömän hyvää, sisältää hyviä rasvoja ja riittävästi protskua ja kaloreita täyttämään isommankin kaverin tarpeet. Testatkaa!

Voisi kyllä tänne blogiin väsätä jos ei muita, niin itseään varten pienen sapuskapuolen mihin näitä koiranruokia ja pirtelöitä voisi rustailla ylös. No katotaan miten ehtii kun se hiton dieettiopaskin on kesken, saas vaan nähdä kuinka kauan.

Nyt kuitenkin tästä salin jälkeen hymyssä suin töihin ja sitä rataa, joten palataan viimeistään alkuviikosta asiaan sillä taidan huomenna huilata.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: