Kevyt viikko lähenee loppuaan

Samoin mielenkiinto koko kevyeen viikkoon. Vaan kyllä näitä kannattaa silti tehdä mikäli on uskomista ”isoihin poikiin”.

Nyt kun aerobinen liikunta lakkasi olemasta kuvioissa ja kevyt viikko on vielä kaiken huipuksi menossa, niin rupeaa kyllä kummasti tuntumaan homma jo liian kevyeltä. Paino tippuu kun olemattomiin lihaksiin varastoitunut neste lähtee kiertoon. Tätä ei varmasti edistä hiilareiden rajoittaminen 100-150g/vrk tuntumaan.

Tänään olisi tarkoitus vetää viikon viimeinen treeni ja todeta, että kevyt viikko oli tältä osin tässä. Onneksi.

Olen saanut päätökseen pähkäilyn treeniohjelman osalta. Tämä polven takia muutettu ohjelma pysyy samana ainakin kuukauden jonka jälkeen otan uuden massankasvatusohjelman käyttöön. Kuulostaa koomiselta kun alle 70kg kaveri puhuu massasta, no eipä silti. Maasta se pienikin ponnistaa!

Suosittelen lainaamaan kirjastosta kirjan Menestyjän kuntosaliharjoittelu & ravitsemus. Siinä on hyvin havainnollistettu lähes kaikki mahdolliset kuntosaliliikkeet ja mukaan on ympätty tietoa niin ihmisestä kuin ravinnostakin. Todella kattava opus ja sivuja sen verran, ettei sitä yhdeltä istumalta käydä läpi. Kirjassa käydään erilaiset treenaustavat läpi kattavasti ja selitetään mitä eroa on voimaan, lihasmassaan tai lihaskestävyyteen tähtäävällä treenaamisella.

Mikäli ihan noin perusteellinen tietopläjäys ei innosta, niin se viikingin voimaopas on edelleen varteenotettava punaniskatreeniopus missä ei turhia selitellä vaan kerrotaan miten sitä massaa kerätään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: