Edistystä

Pikkuhiljaa rupeaa uusi treeniohjelma asettumaan uomiinsa ja oikeat sarjapainot löytymään. Toki osa liikkeistä hakee vielä paikkaansa ja tekniikkaa, mutta muutamissa tutuissa liikkeissä alkaa jo selkeästi homma edistymään niin, että sarjapainoihin voi lisätä lisää kiloja.

Olen tässä miettinyt, että pitäisiköhän olkapäille lisätä jokin liike, kuten pystysoutu, mutta miten tuotakaan toteuttaa jos ei voi seisten kunnolla tehdä polven takia, vai kestäisikö polvi jo sen, että tekee kevyillä painoilla tuota liikettä? Ehkä se kestäisi… toisaalta taas tuskin tulee mitään katastrofaalista vaikkei tuota liikettä vielä alottaisi vaan treenaisi rauhassa tämän kuukauden loppuun saakka nykyisellä ohjelmalla. Turha sitä on sotkea enää enempää.

Tuo ”Menestyjän kuntosaliharjoittelu & ravitsemus” opas antoi kyllä uutta tietoa treenauksesta, että pakko vieläkin mainita tämä asia ja siksi suosittelen sitä edelleen kaikille joita kuntosaliharjoittelu kiinnostaa. Oli sitten tarkoituksena kehonrakennus tai ”kiinteytyminen” (tai voimailu tai tai tai tai).

Olkapäät, ojentajat ja epäkkäät olivat tänään treeniohjelmassa kun kävin salilla reilun tunnin pyörähtämässä. Kapea penkki lähti kulkemaan huomattavasti paremmin ja ranskalaisissa sai lyödä 5kg lisää painoa suoraan.

Huomenna mahdollisesti selkätreenit mikäli vain ehdin, mutta salille menen ainakin opastamaan vaimoketta saliharjoittelun alkuun pääsemisessä. Katsotaan kuinka käy🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: