Aurinkoa näkyvissä

Rupeaa pikkuhiljaa tämäkin flunssa parantumaan ja näin ollen paluu salille on tehty tänään. Se oliko ratkaisu fiksu selviää varmasti lähipäivinä. Salikosketus oli kevyt, mutta monipuolinen, sillä tein 1-2 liikettä per lihasryhmittymä, eli yksijakoinen käynti 60% normaaleista sarjapainoista.

Olen tässä pohtinut, että voisi aloittaa Single Factor -treenin tekemisen, eli sahata isoja perusliikkeitä 5×5 sarjoilla 14 viikkoa progressiivisesti. Pystypunnerrusta, penkkiä, maastavetoa, kyykkyä ja kulmasoutua. Apuliikkeinä dippi, ojentajapunnerrus, hauiskääntö ja vatsat, ainakin. Treenit kolmesti viikossa ja aluksi aloitellaan varovasti. Lisää aiheesta löytyy osoitteesta http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm

Tänään siis otettiin jalat mukaan treeneihin ja tein varovasti takakyykkyä sekä askelkyykkyä, eikä koivessa ollut minkäänlaista kipuilua, joten kunhan tässä saadaan treenit taas sujumaan, niin aloitan tuon SF treenauksen. Aerobinen otetaan mukaan, mutta vain kevyenä pk-lenkkinä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: