Kuulumisia

Perjantai tuli ja meni. Nyt odotellaankin jo maanantaita.

Tämä olkapää josta kaikki sai alkunsa vihoittelee sen verran ikävästi välillä, että voi olla parempi lähteä kohta näyttämään sitä lääkäriin. Toistaiseksi olen jättänyt kaikki yläkropan työntävät liikkeet pois ohjelmasta, koska ne tuota kipua juuri tuottavat.

Perjantain treeni menikin näiltä osin huomattavasti nopeammin kuin aiemmin. Penkki skipattiin, dippi jätettiin kokonaan pois ja ranskalainen punnerrus tehtiin vajaana sarjana, koska olkapää joutui siinä epäsuoraan rasitukseen myös.

En tiedä kauanko tässä pitäisi ihmetellä ja vetää tulehduskipulääkettä, mutta ehkä voisi alkuviikon kuulostella vointia ja sitten suunnata tohtorisedän puheille. Muutaman päivän aikana luulisi nyt oireiden muuttuvan jo jos ei mitään isompaa ole rikki … ja en kyllä toisaalta usko mitään isompaa olevan edes rikki, koska kyllä tuo kipuilisi huomattavasti enemmän. Vastapainona taas en pysty/voi nostaa lasta kuin toisella kädellä. Hmmh… äh. No, ehkä menen sittenkin.

Maanantaina, eli itse asiassa tänään ajattelin käydä salilla tekemässä lyhyet treenit. Kyykkyä, kulmasoutua ja vatsat. Muutama leuka/alatalja voisi olla poikaa kompensoimassa muuten vajaata liikesarjaa. Samaa lihastahan tuo rasittavat, mutta hieman eri tavalla.

Ai niin! Dipin poisjättäminen saattoi olla ihan hyväkin idea ojentajia huomioiden. Olen luultavasti saanut tehtyä tuon jotenkin väärin, sillä nyt perjantaina treenatessa ranskalaisia tulivat ojentajat aiempaa huomattavasti kipeämmäksi.

Noh, kuitenkin. Pari sanaa vielä Single Factorista: Tuo ohjelma on ollut h*lvetin hyvä! Ei pelkästään lisää voimaa vaan myös tekniikka on parantunut huomattavasti. Vielä olisi muutama viikko jäljellä mikäli vain paikat kestävät. Tammikuussahan on tarkoitus ottaa tarkat lukemat siitä mihin on päästy, mutta tuo olkapää nyt sanelee hieman järjestystä uusiksi, joten katsotaan mitä silloin tapahtuu. Otetaanko miehestä mittaa vai ei.

Jahka tästä saa itsensä jälleen kuntoon ja ohjelman vedettyä läpi, niin pidän pienen huiliviikon ja sen jälkeen aloitellaan uudestaan Single Factoria, tai ainakin samalla ohjelmalla, mutta ehkä hieman pienemmällä progressiolla tai erilaisilla sarjoilla. Kyykkäämistä jatkan edelleen kolmesti viikossa, mutta treeniä voisi keventää ettei jalat olisi kokoajan niin tukossa.

Polvet ovat parantuneet täysin jos niin voi sanoa. Glukosamiini, oikea kyykkytekniikka ja syväkyykkäys kolmesti viikossa tuottaa tulosta. Polvet ovat paremmassa kunnossa kuin vuosiin ja kyykkääminen onkin ehkä mukavin liike salilla tällä hetkellä. Kehitystä tulee nopeasti ja homma on mielekästä. Odottelenkin jo ensikesää ja pitkiä fillarireissuja!🙂

Mitä lisäravinteisiin tulee niin kreatiini ja beta-alaniini ovat edelleen käytössä enkä pidä niistä taukoa kuin vasta huiliviikolla korkeintaan.

Jatketaan harjoituksia ja koitetaan pysyä ehjänä pakettina!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: