Dieettiä

Tässä on nyt parisen viikkoa kohta tullut dieetattua ja painoa alkaa pikkuhiljaa jo lähtemäänkin, eikä pelkkää nestettä. Armonaikaa on vielä kuukausi, joten pari kiloa pitäisi lähteä helposti vielä.

Dieettaaminen on kyllä niin persemäistä touhua kuin vain voi olla. Treenipainot laskee ja motivaatio ottaa aina vain lisää iskuja. Vielä vähän aikaa sitten tein kyykyssä 100kg:lla 3*6 sarjat ja yhdellä kertaa 7 toistoakin, mutta nyt mennään jo neljässä. Kun ei jaksa niin ei jaksa.

Täytyy ajatella positiivisesti. Kyse on vain siitä, ettei ole virtaa tehdä nostoja, eli itse lihas tässä ei katoa … vain voimat ja nekin tilapäisesti. Siinä vaiheessa kun satanen nousee enää kerran voi kyllä olla tuokin usko tiukassa.

Blogi on ollut kohtalaisen hiljainen ja tulee hiljenemään entisestään, mutta ennen kesää palataan takaisin sorvin ääreen varmasti kovemmalla temmolla kuin koskaan. En tietenkään tässä välissä ole täysin mykkänä vaan laittelen kuulumisia sitä mukaan kun ehdin.

2 vastausta artikkeliin: Dieettiä

  1. Marqiisi kirjoitti:

    Moro!

    Minkälainen dieettisi on? Paljonko syöt ja miten makroravinnejakauma?

    Itse aion aloittaa ensi viikolla elämäni ensimmäisen vähähiilarisen dieetin, jossa viisi päivää pienillä alle 100 g hiilareilla ja kaksi päivää kork. 250 g hiilareilla.

  2. Juzu kirjoitti:

    Terve,

    Aluksi pidin rasvat suhteellisen alhaisena, mutta koska siinä ei ollut mitään järkeä, niin palasin takaisin n. 30/40/30 jakaumaan, eli proteiinit, hiilarit ja rasva. Tässä toki on luonnollista vaihtelua suuntaan jos toiseen ja enemmän aktiivisina päivinä hiilarit painottuvat normaalia enemmän.

    Itselläni tulee jaksamisen kanssa suuria ongelmia mikäli ei hiilareita tule tarpeeksi, eli vhh on poissa laskuista. Pakkikin toimii paremmin🙂

    Peruskulutus on aavistuksen alle 2000kcal ja liikunnalla ansaitut päälle jolloin vajeesta muodostuu n. 550kcal mikä pitäisi riittää tavoitteeseen (2kg+ pois 20.3 mennessä).

    Näläntunne on kyllä jatkuva ja tuntuu, ettei saa tarpeeksi syötävää milloinkaan, mutta kun tuloksia tulee niin kyllä se auttaa jaksamaan dieetin loppuun saakka.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: